Dissabte, 26 d'abril de 2025
És notícia

Portes obertes del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla

Avatar photo
La preinscripció als PFI – PTT d’Auxiliar de serveis de restauració i cuina serà del 6 al 13 de maig

La cuina del PFI-PTT de l’Institut d’Altafulla, que s’ubica a les dependències de l’Esplai de la Gent Gran al carrer Camí de les Bruixes, obre les seves portes el dimarts 30 d’abril a les 16.00 h per presentar el seu programa PFI – PTT d’Auxiliar de serveis de restauració i cuina.

Durant la jornada, les persones assistents podran conèixer de primera mà les instal·lacions, l’equip docent i el funcionament d’aquest itinerari formatiu pensat per a joves que volen iniciar-se en el món professional de la restauració i la cuina. Es tracta d’una gran oportunitat per resoldre dubtes, informar-se dels requisits d’accés i veure com és el dia a dia al programa.

La preinscripció als PFI per al curs 2025-2026 serà del 6 al 13 de maig, i es podrà fer de manera telemàtica a través del portal del Departament d’Educació de la Generalitat o presencialment, amb assessorament, al mateix centre, al correu electrònic [email protected] i al telèfon 680 177 348.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Golf Stage Estiu 25-04-2025 Golf Costa Daurada

Obertes inscripcions al Stage d’Estiu 2025 del Golf Costa Daurada

Notícia següent

Milers de fidels d’arreu del món s’apleguen a Roma pel funeral del papa Francesc

Notícies relacionades