La cadena multinacional Mango obrirà a Barcelona la primera botiga física de la seva marca per a productes de la llar, Mango Home. A més, la companyia té la intenció d’obrir una segona botiga física d’aquesta marca a la Ciutat comtal mentre també busca la seva expansió amb noves obertures a Madrid, Saragossa i Bilbao.
Mango busca així ampliar la seva cartera de negocis i diversificar-se en altres sectors, davant d’una situació de canvis importants en els hàbits de consum i compra de productes de moda a tot el món.
Així, Mango obrirà un nou establiment de 400 m² a l’avinguda Diagonal, al número 586, i que estarà distribuïda com si fos un habitatge, amb els seus productes repartits per estances i habitacions.
Nuria Font, directora de Mango Home, ha explicat que la botiga oferirà productes on predomina “la qualitat i l’artesania a preus assequibles”, segons recull ‘Europa Press’.
Es tracta de la primera botiga de la companyia que s’obre a Barcelona des de la mort del seu fundador, Isak Andic, i la marca li retrà homenatge col·locant a l’interior diversos quadres de la col·lecció personal de l’empresari.
Mango Home per a productes de la llar
Tal com han fet altres empreses del sector de la moda —per exemple, Zara Home—, Mango també va expandir els seus negocis l’any 2021, quan va començar a vendre productes de la llar a través de la seva pàgina web. Quatre anys després, Mango Home ja opera en 34 mercats d’Europa i els Estats Units i ara obrirà la seva primera botiga física.
L’establiment oferirà més de 3.000 productes en la temporada de primavera i estiu, com ara productes de la llar, productes de bany o tèxtils; i 3.000 productes més en la temporada de tardor i hivern.
A la botiga de Barcelona li seguiran pròximament una botiga més a la capital comtal i tres més a Madrid, Saragossa i Bilbao. Després, si aquestes botigues esdevenen un èxit, Mango es plantejarà expandir la seva presència amb més botigues físiques a la resta de països europeus.