Dissabte, 3 de maig de 2025
És notícia

Tarragona obre la convocatòria anual de subvencions a entitats per a realitzar activitats

Avatar photo
La novetat d’enguany es que les entitats sol·licitants cobraran la subvenció en un sol pagament
Txaranga Torreforta

A partir d’avui s’obre la convocatòria de subvencions de les associacions de veïns i federacions veïnals per a la realització d’activitats durant aquest 2025, que estarà oberta fins al 30 de març.

Poden sol·licitar les subvencions, les associacions de veïns i les federacions veïnals de Tarragona, inscrites en el Registre Municipal d’Entitats Ciutadanes amb les dades actualitzades  i que no es contradiguin en cap dels supòsits per obtenir aquesta ajuda.

Com a novetat i amb voluntat de compliment de les noves bases reguladores aprovades per Consell Plenari el desembre de 2024, “enguany totes les entitats cobraran la subvenció en un sol pagament, per tal de facilitar-los la feina durant tot l’any”, apunta la consellera de Relacions Ciutadanes, Sonia Orts.

Tota la informació i inscripcions a: www.tarragona.cat

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Suspensió del servei a l’L10S de metro entre ZAL-Riu Vell, i Can Tries-Gornal

Notícia següent
Platja de la Móra a Tarragona

La platja més bonica de la Costa Daurada per visitar aquest 2025, segons la IA

Notícies relacionades