Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

El Carnaval de Torredembarra incorpora la votació popular a través de l’APP Viu La Torre

Avatar photo
30 % de la puntuació per decidir les millors carrosses i comparses es decidirà mitjançant el vot del públic
carnaval-torredembarra-jurat

Torredembarra es prepara per celebrar la 45a edició del seu Carnaval, que tindrà lloc del 27 de febrer al 4 de març de 2025, amb la participació de més de 2.000 persones, 18 carrosses (17 de colles i 1 de Ses Majestats Carnestoltes) i 5 comparses. 

Enguany, com a novetat destacada, s’implementa un sistema mixt de votació per decidir les millors carrosses i comparses del Carnaval:

  • 70 % de la puntuació serà atorgada per un jurat especialitzat

  • 30 % de la puntuació es decidirà mitjançant votació popular

La participació del públic es farà exclusivament a través de l’aplicació mòbil Viu La Torre, que l’Ajuntament de Torredembarra ha llançat recentment per millorar la comunicació i la participació ciutadana.

Com participar-hi?

La votació estarà activa el dissabte 1 de març, de 19 a 23 h, coincidint amb la Gran Rua de Carnaval. Per votar, els ciutadans han de seguir aquests passos:

  1. Descarregar l’aplicació Viu La Torre, disponible de forma gratuïta per a dispositius Android i iOS

  2. Accedir a l’apartat de votacions dins l’aplicació (que s’activarà el mateix dissabte al vespre)

  3. Escollir les millors carrosses i comparses en les diferents categories

Categories de votació

El sistema només permet una votació per usuari de l’aplicació. Es podra votar en les següents categories:

  • Millor carrossa

  • Millor comparsa

  • Millor disfressa individual

  • Millor coreografia

  • Premi a l’originalitat

Innovació i participació ciutadana

Des del seu llançament la setmana passada, l’aplicació Viu La Torre ha superat les 900 descàrregues. A més de permetre la votació en esdeveniments com el Carnaval, l’aplicació ofereix informació actualitzada sobre notícies municipals, agenda d’activitats, tràmits en línia i gestió d’incidències a la via pública.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
A-27 a Valls despreniment

El Govern es compromet a “rehabilitar l’A-27” entre Tarragona i la Pobla de Mafumet

Notícia següent
sessio-treball-universitat-rovira-virgili

La URV enfronta als seus alumnes als reptes empresarials reals

Notícies relacionades