Diumenge, 22 de juny de 2025
És notícia

Terrassa millorarà la zona de la petanca del parc de Sant Jordi al barri de Ca N’Aurell

Avatar photo
El redisseny contempla passar de sis pistes a quatre i instal·lar un tendal per garantir un espai d’ombra
petanca del Parc de Sant Jordi terrassa

La regidora d’obres públiques i manteniment urbà de Terrassa, Montserrat Alba, ha visitat aquest dimarts la zona de la petanca del parc de Sant Jordi, acompanyada per
representants de l’Associació de Veïns de Ca n’Aurell, per presentar-los la proposta de reordenació d’aquest espai.

La zona de la petanca es troba molt a prop de l’amfiteatre, equipament que actualment està en obres per executar un projecte que permetrà augmentar-ne l’espai i millorar-ne l’accessibilitat. En aquest sentit, i per tal de garantir un correcte accés i que es compleixi la normativa de seguretat, és indispensable redissenyar la zona de petanca per fer conviure en millors condicions les dues activitats, que passarà de tenir les sis pistes actuals a tenir-ne quatre. Segons la regidora d’Obres Públiques i Manteniment Urbà, Montse Alba: “Aquest redisseny en l’ordenació de la petanca al parc de Sant Jordi és una mostra del compromís que tenim des de l’Ajuntament de mantenir un diàleg constant amb les associacions dels barris en el repte de construir una ciutat més adaptada a les necessitats ciutadanes”.

El projecte de millora, que es farà aquest 2025, consistirà en la retirada de l’estructura i les taules existents a la zona i l’adequació de l’armari de material. A més, s’arranjaran dues de les pistes de petanca i s’instal·larà un nou tendal per tal de crear ombra en aquest espai.

petanca terrassa

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Casa Senyoria Maials obres

Maials enllesteix la reforma de la casa de la Senyoria, que es destinarà a equipaments i serveis municipals

Notícia següent
retencions ap-7

Tres ferits i diversos quilòmetres de retencions en un accident a l’AP-7 al Gironès

Notícies relacionades