Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

L’R4 recupera dilluns el servei habitual entre Sant Vicenç de Calders i Vilafranca

Avatar photo
Els caps de setmana no es reprendrà la normalitat fins al desembre

La línia R4 de Rodalies recuperarà dilluns dia 11 el servei habitual en dies feiners en el tram entre les estacions de Sant Vicenç de Calders, al Vendrell, i Vilafranca del Penedès. La companyia posa punt i final a la segona interrupció començada al setembre, amb la qual el servei s’ha prestat amb autobusos alternatius entre les 8 h i les 19 h, i entre les 21.30 h i les 22.30 h. Renfe recorda que el tall ha estat degut a les obres del Corredor del Mediterrani.

Pel que fa al servei en caps de setmana, aquest continuarà totalment interromput. La companyia preveu que estigui tallat els caps de setmana del 9 i 10 de setembre, 16 i 17 de novembre i 30 de novembre i 1 de desembre.

Els caps de setmana afectats hi ha prop de 200 busos alternatius preparats per garantir el servei entre les dues estacions.

Mentrestant, continua interrompuda l’aturada de trens a l’estació de l’Arboç.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
Mossos

15 detinguts a Sabadell i Terrassa per estafar 125.000 euros a 73 persones

Notícia següent

Es presenta un innovador mural just davant del Teatre romà de Tarragona

Notícies relacionades