Dimarts, 22 d'abril de 2025
És notícia

Torredembarra reactiva la licitació per llogar terrenys per a aparcament públic

Avatar photo
Els propietaris interessats poden presentar les seves propostes fins al 28 d’octubre
Aparcament av. President Companys Torredembarra

L’Ajuntament de Torredembarra ha reprès la licitació per arrendar terrenys privats destinats a aparcament públic municipal. Aquest procediment havia estat suspès temporalment per donar resposta a les consultes rebudes durant el període de presentació d’ofertes. Ara, els propietaris interessats poden presentar les seves propostes fins al 28 d’octubre, a les 23.59 h.

 

Objecte del contracte i novetats

L’objectiu del contracte continua sent l’arrendament de terrenys situats a la zona d’influència de l’eix comercial i l’illa de vianants del municipi. No obstant això, la principal novetat d’aquest procediment és la reducció de la superfície mínima requerida per a les parcel·les. A partir d’ara, els terrenys candidats podran tenir una superfície mínima de 400 m², en lloc dels 500 m² establerts inicialment.

Els terrenys hauran de complir amb els requisits tècnics especificats en el Plec de prescripcions tècniques particulars (PPTP), i l’Ajuntament podrà arrendar una finca, diverses finques o porcions d’aquestes, fins a un màxim de 53.000 m².

Aparcament pg. Sort Torredembarra

 

Condicions econòmiques i durada del contracte

El preu d’arrendament de terrenys es manté en un màxim de 266.780,80 € (IVA inclòs) per a la durada total del contracte, que serà de quatre anys, improrrogables.

 

Termini de presentació d’ofertes

Les persones propietàries de terrenys que compleixin els requisits establerts poden presentar les seves propostes fins al 28 d’octubre de 2024, a les 23.59 h.

Per a més informació sobre el procediment, consulteu el següent enllaç.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
L’alcalde de Tortosa, Jordi Jordan, i la regidora d’obres públiques, Marga Abelló

S’inicien les obres del circuit verd de les muralles de Tortosa de 3,5 quilòmetres

Notícia següent
Mossos d'Esquadra

Enxampen un home llençant fems i purins al delta de l’Ebre

Notícies relacionades