Dissabte, 7 de juny de 2025
És notícia

Els Mossos d’Esquadra desmantellen una plantació de 1.000 plantes de marihuana

Avatar photo
La Policia Local de Parets del Vallès sospitava que dins de la nau industrial del polígon Can Volart es produïa algun tipus de delicte

Agents dels Mossos d’Esquadra de la Unitat d’Investigació de Mollet del Vallès van detenir, el 2 de setembre, tres homes de 40, 31 i 26 anys com a presumptes autors dels delictes de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric.

Els fets es remunten al 2 de setembre quan una patrulla de la Policia Local de Parets del Vallès es trobava al polígon industrial Can Volart fent un control d’activitats, ja que tenien la sospita que en una de les naus hi podria haver una plantació de marihuana.

Pels volts de les 13:15 hores, van aturar una furgoneta el conductor de la qual acabava de sortir d’una de les naus del polígon. A l’interior del vehicle van trobar-hi vestigis que els va fer sospitar que a l’interior de la nau hi podria haver una plantació de marihuana. Per aquest motiu, van contactar amb la Unitat d’Investigació dels Mossos d’Esquadra de Mollet del Vallès, els quals es van adreçar ràpidament al lloc.

La mateixa nau podria haver albergat una altra plantació anteriorment traslladada

Un cop els investigadors van entrar a la nau, juntament amb agents de la Policia Local i de la Unitat de Seguretat Ciutadana, van localitzar-hi tres estances, dues destinades al cultiu de marihuana i una altra a l’assecatge de les plantes. En una de les estances hi havia una plantació amb més de mil plantes de marihuana, mentre que a l’altra van trobar-hi vestigis que feien pensar que havia albergat una altra plantació de marihuana que havia estat tallada recentment.

Les habitacions destinades al creixement de les plantes disposaven d’una infraestructura instal·lada per afavorir-ne el creixement, amb gairebé 1.000 focus d’alta potència, aparells de ventilació, climatització i regadiu.

A banda, van trobar-hi dos homes que, juntament amb el conductor de la furgoneta que havia aturat la Policia Local, van quedar detinguts com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública en el vessant de tràfic de drogues.

Els investigadors també els atribueixen un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que la instal·lació elèctrica disposava d’una doble escomesa que no passava pel comptador. Tècnics de la companyia elèctrica van quantificar el valor econòmic de l’electricitat defraudada en més de 200.000 euros.

El 4 de setembre els detinguts van passar a disposició judicial davant del Jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Mollet del Vallès.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Mor una dona infectada pel virus del Nil Occidental

Notícia següent

Aterra a BCN Manifesta 15, la biennal d’art més metropolitana

Notícies relacionades