Mor un home després d’una baralla a l’estació de metro de Fabra i Puig

Avatar photo
La víctima hauria patit una aturada cardíaca en rebre un cop, i els tècnics sanitaris no l’han pogut reanimar
mossos

Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort d’una persona que ha tingut lloc aquest dijous a primera hora de la tarda a Barcelona, segons ha avançat ‘El Caso’ i ha confirmat a l’ACN el mateix cos policial. En concret, el fet ha tingut lloc cap a tres quarts de quatre a l’estació de metro de Fabra i Puig.

La víctima, un home d’edat desconeguda, ha rebut un cop durant una baralla amb una altra persona, quedant inconscient. Minuts després, unitats del SEM s’han desplaçat per atendre el succés, trobant l’home en parada cardiorespiratòria. Els intents de reanimar-lo no han donat resultat.

Els agents han obert una investigació arran dels fets, interrogant testimonis i revisant les càmeres de seguretat de l’estació. Al cos se li practicarà l’autòpsia per conèixer les causes exactes de la mort.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Aquest és el barri català on Omar Montes ha enregistrat un videoclip

Notícia següent

Constantí promou la mobilitat sostenible amb la campanya “Jo vaig en bici”

Notícies relacionades