Dissabte, 7 de juny de 2025
És notícia

Palafrugell inicia les obres de substitució de la gespa del camp del Gregal

Avatar photo

Ja han començat les tasques de substitució de la gespa artificial del camp del Gregal a Palafrugell. Unes tasques que serviran per a la realització del canvi d’una gespa que es va instal·lar l’any 2007 i que ara necessitava una actualització. A més, els criteris mediambientals actuals serviran per eliminar el cautxú existent per ser substituït per una sorra de sílice, sent un material molt més ecològic. El camp del Gregal té unes dimensions de 52 x 95 metres. 

Les obres tenen un cost de 200 mil euros i estaran finalitzades al voltant del 15 de gener.

Segons l’alcalde de Palafrugell, Juli Fernández, “s’ha buscat la millor data per que la instal·lació estigui inoperativa el mínim temps possible, amb la complicitat de les entitats, aprofitant l’aturada de les competicions degut a les festes nadalenques”. El mateix alcalde també destaca que “ben aviat s’iniciaran les obres de reforma i ampliació del camp amb uns vestidors nous i d’aquesta manera es posarà al dia aquesta instal·lació esportiva”.

Actualment, el camp del Gregal és un equipament molt utilitzat, ja que s’hi practiquen competicions per part del futbol base del FC Palafrugell, a més de l’AD Sauleda, La Punxa i el Mas Mascort.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

El menor de 14 anys que ha caigut d’un desè pis, no ha perdut la vida

Notícia següent

Puigcerdà presenta la programació de Nadal amb moltes activitats

Notícies relacionades