Dissabte, 3 de maig de 2025
És notícia

La Fira del vehicle d’ocasió de Figueres impulsa la mobilitat sostenible amb un 25% més de vehicles híbrids i elèctrics

Avatar photo

La Fira del vehicle d’ocasió de Figueres (Firavo) arriba aquest any a la 17a edició i se celebrarà del 6 al 8 d’octubre al Recinte Firal. Durant 3 dies, 17 expositors s’aplegaran al recinte, amb més de 6.000 metres quadrats, exposant més de 400 cotxes de segona mà i quilòmetre zero. El certamen d’enguany impulsa la mobilitat sostenible amb un 25% més de vehicles híbrids i elèctrics. 

Aquest certamen és el més antic de les comarques gironines i està plenament consolidat. L’edició de l’any passat va rebre un total de 7.500 visitants, es van vendre 225 vehicles amb un preu mitjà de 20.000 euros i es van facturar 4,5 milions d’euros. 

Com en les edicions anteriors, juntament amb Fisersa, se sortejaran vals d’aparcament gratuït durant un any a la zona blava de Figueres entre les persones que comprin un vehicle a la Fira. 

 

També,  juntament amb La Cuina del Vent, Comerç Figueres i l’Ajuntament, s’organitza un sorteig a les xarxes socials amb diferents premis:  

  • Una nit d’hotel per a dues persones
  • Un sopar per a dues persones
  • Un val de compra de 150 € als comerços de Comerç Figueres
  • Dues entrades pel Museu Dalí
  • Un cotxe elèctric per gaudir de l’Empordà tot el cap de setmana. 

L’entrada és totalment gratuïta i l’horari és de les 10 del matí a les 8 del vespre de forma ininterrompuda. 

L’acte d’inauguració serà el divendres, 6 d’octubre a les 10.00 h.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Reus talla el trànsit el carrer de Misericòrdia el “Dia sense cotxes” i n’avalua l’impacte al tomb de ravals

Notícia següent

El Port de Tarragona rep un vaixell de l’Institut Hidrogràfic de la Marina

Notícies relacionades