Dimarts, 20 de maig de 2025
És notícia

Cap de setmana cultural al Port de Tarragona

Avatar photo

Al vestíbul del Museu del Port es pot veure la mostra fotogràfica “Compartint la mar amb... els Jocs del Mediterrani"

Durant aquest cap de setmana, el Teatret del Serrallo continua la programació musical amb el cicle Ja Veus, dissabte 5 de maig, a les 20.30 hores, amb El Petit de Cal Erill. Es pot accedir a les entrades mitjançant el web entradium.com. També en aquest mateix espai, diumenge 6 de maig, a les 12 hores, dins del cicle el Teatret de dansa, es fa l’espectacle Celebrem el dia Internacional de la dansa amb Dansartt. Per accedir a aquesta celebració cal demanar les invitacions al web participo.cat atès que l’aforament és limitat.

D’altra banda, el Museu del Port organitza, amb les entrades exhaurides, Descobrint el port romà, passejada arqueològica, una passejada per la part baixa de la ciutat, amb un recorregut diferents indrets on s’han evidenciat vestigis del port romà i la seva activitat. L’explicació anirà a càrrec del catedràtic d’Arqueologia Clàssica de la Universitat Rovira i Virgili, Joaquin Ruíz de Arbulo, diumenge 6 de maig. És una activitat inclosa dins de Tarraco Viva.

El Tinglado 1 del Moll de Costa acull l’exposició “Atles” de l’artista Lourdes Fisa. En aquesta exposició, l’artista reuneix obra que ha treballat sobre diferents suports, tècniques i formats: pintura, gravat i estampació, imatge en moviment a la recerca d’espais superposats en perpetu estat de mutació. L’exposició juga a adaptar-se a l’entorn ubicat en un context portuari, on l’aigua és la protagonista i recopila col·leccions, fragments d’idees, laberints de trànsits interns inspirats en mapes i territoris, a la recerca de representacions espacials.

Al vestíbul del Museu del Port, també es pot veure la mostra fotogràfica “Compartint la mar amb… els Jocs del Mediterrani”, en l’horari habitual del Museu, amb entrada lliure.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Resistència no violenta i sexualitats subversives, a la universitat d’estiu de la UdL

Notícia següent

Presó provisional sense fiança per al detingut per agressió sexual a Vila-seca

Notícies relacionades