Diumenge, 4 de maig de 2025
És notícia

Gairebé 6.000 persones es concentren a Cornellà en rebuig de l’últim feminicidi

Avatar photo

En una declaració institucional, s'ha condemnat "de forma rotunda i enèrgica" l'assassinat d'una dona en mans de la seva parella

Gairebé 6.000 persones, segons la Guàrdia Urbana de Cornellà de Llobregat, s’han concentrat al municipi aquest diumenge al vespre per rebutjar l’últim feminicidi.

En una declaració institucional, s’ha condemnat “de forma rotunda i enèrgica” l’assassinat d’una dona en mans de la seva parella i la solidaritat envers la família de la víctima. Per la seva banda, la consellera d’Igualtat i Feminismes, Tània Verge, també ha mostrat “rebuig, indignació i consternació” pel succés.

A l’acte celebrat a la Plaça de Catalunya hi han assistit alguns dels artistes que aquesta tarda havien d’actuar a Cornellà amb motiu de les festes de Corpus, com Nil Moliner o Alfred Garcia, i els Castellers de Cornellà han fet un pilar en símbol de dol.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Els forts xàfecs neguen camps de fruiters, oliveres i ametllers al Segrià i les Garrigues

Notícia següent

Dos ferits per arma blanca en barallar-se a la Rambla del Raval de Barcelona

Notícies relacionades