Dimarts, 13 de maig de 2025
És notícia

Roses distingeix la qualitat comercial dels 5 primers establiments

Avatar photo

L’Àrea de Promoció Econòmica de Roses ha distingit amb el segell de qualitat comercial "Sempre Roses, comerç tot l’any" els cinc primers comerços de la població

Flors Mateu, Can Manies, Fruites Esteve, El Racó de les Flors i La Postrería són els cinc comerços que des d’ara llueixen el distintiu i les cadires -dissenyades en diferents colors-, que visibilitzen l’excel·lència de l’establiment. El lliurament l’ha dut a terme el regidor de Promoció Econòmica de Roses, Fèlix Llorens, que ha felicitat personalment els comerços distingits per les seves bones pràctiques i per complir amb els objectius de qualitat de la marca. 

Aquesta iniciativa neix de la voluntat del consistori per impulsar el comerç de la població i promoure la seva excel·lència. El segell de qualitat “Sempre Roses, comerç tot l’any”, avalua aspectes com les bones pràctiques comercials, la selecció del producte, el bon tracte a la clientela i la seva fidelització.

El procediment per certificar els establiments s’inicia amb la visita d’una tècnica de l’Àrea de Promoció Econòmica que informa els i les comerciants com obtenir el distintiu de qualitat. Posteriorment, els establiments interessats són avaluats presencialment i reben un informe amb recomanacions i un guiatge sobre les possibles àrees de millora detectades. A continuació, Promoció Econòmica fa un seguiment dels objectius de millora assolits, per arribar al lliurament final del distintiu i de la cadira “Sempre Roses, comerç tot l’any”. 

Els establiments interessats poden consultar tota la informació del distintiu a la web sempreroses.cat. 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Obertes les inscripcions per a la 13a Cursa Nocturna de L’Hospitalet

Notícia següent

Mor un home en caure per un penya-segat mentre feia un TikTok

Notícies relacionades