Un home de 72 anys i veí de Madrid ha mort aquest dissabte després de xocar el seu vehicle contra un remolc de camió solt en l’A-67 a l’altura de Cartes.
El sinistre ha tingut lloc a les 8.00 hores, en el quilòmetre 176 de l’autovia A-67, en direcció a Palència, on el vehicle que conduïa la víctima ha xocat contra el remolc que s’ha deixat anar d’un camió que circulava en sentit contrari, cap a Santander, ha informat la Delegació del Govern en nota de premsa.
El remolc del camió, que transportava palla, s’ha deixat anar del cap tractor per motius que es desconeixen i ha sobrepassat la mitjana i envaït els carrils de la A-67 en direcció a Palència.
A més del cotxe del mort, que viatjava sol, un altre turisme també ha xocat contra el remolc. La conductora del mateix ha estat traslladada per una ambulància del 061 a l’Hospital Universitari Marquès de Valdecilla i es troba en estat greu, però la seva vida no corre perill.
Fins al lloc s’han desplaçat efectius de la Guàrdia Civil de Trànsit, del 112 i sanitaris del 061.