Dimecres, 21 de maig de 2025
És notícia

Dansa, música i molt caliu al Bosc dels Menairons de la Massana

Avatar photo

Pel pont de la Puríssima s’han programat moltes activitats, com un concurs de karaoke o una divertida versió dels Pastorets

ANDORRA LA MASSANA 04/12/2022 TEATRE INFANTIL. BOSC DELS MENAIRONS. HOMENATGE AL VOLUNTARIAT. FOTO: EDUARD COMELLAS. COMÚN DE LA MASSANA.

El Bosc dels Menairons de la Massana va donar el tret de sortida divendres passat, amb l’encesa de l’arbre i la resta de la il·luminació nadalenca.

Durant aquest primer cap de setmana d’activitats nadalenques hi ha hagut diversos concerts, amb músics del país, i actuacions de dansa, amb la participació de diversos clubs. A més, l’espectacle “Pantonime” ha omplert aquest migdia el teatre de les Fontetes. Es tracta d’una peça teatral, centrada en Nadal, a càrrec del Club Internacional d’Andorra.

Tant turistes com gent del país han gaudit de l’ambientació creada a la plaça de les Fontetes, que evoca un bosc màgic on viuen els menairons. Durant el dia d’avui, els infants han aprofitat per jugar amb la neu al voltant de l’arbre de Nadal i per fer-se fotos al Bosc dels Menairons.

També són molts els qui han començat a jugar a caçar menairons per tota la Massana, amb el joc virtual creat per a l’ocasió. Els premis es repartiran abans de Nadal, tot i que el joc es mantindrà operatiu durant tota la temporada d’hivern, perquè els turistes tinguin l’oportunitat de divertir-se i conèixer aquests personatges mitològics.

La programació del Bosc dels Menairons continuarà durant el Pont de la Puríssima. Hi haurà tallers infantils de guarniments de Nadal i de corones de paper i també tallers per a gran, sobre com guarnir la taula de Nadal.

Una de les propostes més divertides serà el concurs de karaoke, dijous, 8 de desembre, a les 18 h. Els participants hauran d’interpretar algun tema nadalenc, sigui en grup o individualment. Els premis consistiran en vals de compra als establiments de la Massana i la festa acabarà amb una xocolatada popular.

Una altra de les atraccions serà el Mapping de butxaca “El vaixell insígnia”, amb la companyia el Palau de Dandream, una proposta per al públic familiar, però que agradarà a tothom.

Dissabte, 10 de desembre, es farà el tradicional Mercat de Santa Llúcia, amb els padrins, joves, infants i entitats de la Massana. Una de les accions que es preveu més participativa són “Els Pastorets”, a càrrec de la companyia de teatre de la gent gran de la Massana, que sempre té un gran èxit.

A més, la programació compta amb concerts del Cord e Rock d’Andorra, la Grossband, l’Andorra Gospel Cor, etc.

El Bosc dels Menairons estarà instal·lat a la plaça de les Fontetes fins al 31 de desembre.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un delinqüent apunyala a un jove per robar-li el patinet

Notícia següent

Agredeix i viola a la seva parella per negar-se a mantenir relacions amb ell

Notícies relacionades