El diari digital de proximitat La Ciutat es consolida com un dels mitjans de comunicació de referència a Catalunya en català, aconseguint fregar aquest mes d’octubre la xifra de 500.000 lectors únics en web i app.
Així, La Ciutat acaba el mes d’octubre ocupant el 14è lloc a la llista de mitjans en català auditats per OJD Interactiva. Un mes fantàstic en el qual el digital ha ascendit nombroses posicions dins del rànquing d’editorials de notícies i mitjans de comunicació de Catalunya auditades també pel portal mesurador d’audiències per Similarweb.
A més, La Ciutat és dins el TOP 5 de mitjans en català més llegits a través de la seva app amb gairebé 50.000 descàrregues.
Cal destacar que el diari La Ciutat és un diari pensat exclusivament en clau de proximitat local i que no comprèn temàtiques de caràcter més generalista.
Per aquest motiu, La Ciutat es consolida com el diari de proximitat líder entre els mitjans catalans, gràcies a les diferents capçaleres per tot Catalunya.
La Ciutat, líder d’audiència a les Terres de l’Ebre
A les Terres de l’Ebre, La Ciutat també s’ha convertit en el diari de referència per als lectors, quedant per davant a la llista d’altres mitjans com Aguaita, Ebre Digital i el Més Ebre.
La Ciutat, el mitjà de proximitat de la gent jove
Els lectors de La Ciutat són un públic majoritàriament jove. El segment d’edat de més lectors i lectores del nostre digital és entre els 25 i els 34 anys, sent un 27,59% del total dels nostres lectors.
Per darrere hi trobem el segment entre els 35 i els 44 anys, amb un 23,37% del total de lectors de La Ciutat, i aquest percentatge va baixant a mesura que augmenta l’edat.
El públic d’entre 45 i 54 anys suposen un 17,53% del total dels nostres lectors; i entre els 55 i els 64 anys són l’11,81% del total.
Per gènere, els lectors de La Ciutat són majoritàriament homes, amb un 51,14% del total, però amb xifres molt equiparades a les de les dones, un 48,86% del total.