Divendres, 23 de maig de 2025
És notícia

Apunyalen dos nens i després els llancen pel balcó

Avatar photo

El balcó està situat a 15 metres de terra

Un nen ha mort i un altre ha resultat greument ferit després de presumptament haver estat apunyalats i llançats des de la finestra d’un bloc d’apartaments a Suècia. Els dos nens, tots dos menors de 10 anys, van ser trobats a terra fora de l’edifici a l’oest d’Estocolm diumenge a la nit.

Un d’ells va morir durant la nit i un altre té ferides mortals, va informar Aftonbladet. La policia sospita que van ser apunyalats dins d’un apartament i després llançats des d’un balcó situat a 15 metres de terra.

Un home i una dona han estat detinguts sota sospita d’assassinat i intent d’assassinat. Tots dos tenien una relació amb els nens, va dir la policia. Pel que sembla, un dels detinguts també va resultar ferit a l’incident i està sent atès a l’hospital abans de ser interrogat.

La policia va ser cridada a la zona de Hässelby de la capital sueca al voltant de les 21.45 hora local . Un transeünt havia trobat els nens ferits, a més de rebre informes que hi havia ‘escenes terribles’ a la part inferior de l’edifici.

Els nens van ser traslladats en helicòpter a l’hospital, però un, el més jove, va morir durant la nit. La policia investiga els fets.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Justin Bieber actuarà a Barcelona al gener de 2023

Notícia següent

Els acusats de la violació múltiple de Sant Boi diuen que va ser consentida

Notícies relacionades