Dilluns, 21 d'abril de 2025
És notícia

Les millors imatges de la professó de Sant Pere i el comiat de la Festa Major 2021

Avatar photo

Aquest dimarts al vespre s’ha posat el punt i final a la Festa Major de Sant Pere d’enguany, amb la professó solemne i les diferents ballades dels grups festius al Parc de la Festa, en una edició marcada per la pandèmia i l’adaptació dels actes a les restriccions sanitàries vigents.

La Prioral de Sant Pere i el Carrer de la Festa han concentrat els actes centrals de la Festa Major d’aquest dimarts, 29 de juny. La professó solemne amb la imatge del patró ha recorregut la nau central del temple, amb l’acompanyament musical d’una formació tradicional i l’orgue; i el repic de campanes amb el Toc General de Festa. El recorregut ha finalitzat a l’altar major, on s’ha tornat a guardar la imatge del sant a l’urna amb les tres claus que custodien l’alcalde, el prior i un dels preveres. Una mostra pirotècnica ha tancat l’acte.

Tot seguit, a la carpa del Parc de la Festa, s’ha fet el darrer passi del Seguici Festiu. Les enceses de la Víbria i el Drac i la carretillada de Sant Pere, a càrrec del Ball de Diables, han posat el punt i final a la Festa Major d’enguany.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Les infermeres d’atenció primària reclamen obrir la vacunació a tothom

Notícia següent

Els joves d’entre 16 i 29 anys es podran vacunar en pocs dies

Notícies relacionades