Dilluns, 5 de maig de 2025
És notícia

Quina és la pregunta que més fem a Google?

Avatar photo

L’any 2020 serà recordat com l’any de la pandèmia i com l’any en què vam haver de tancar-nos a casa. Si haguéssim d’establir un sentiment recurrent durant 2020, aquest seria molt probablement el de la incertesa. Les preguntes que la nostra societat s’ha fet en els últims 9 mesos al voltant de l’evolució de la pandèmia han estat milions i com no podia ser d’una altra manera, això ha quedat reflectit en les llistes dels termes de cerca creades per Google.

Segons ha expressat l’empresa “en un any que ens ha posat a prova a tots, ‘per què’ es va buscar més que mai”. Així doncs, les preguntes que llancem al cercador s’han triplicat durant aquest període.

Entre les preguntes més destacades a tot el món, es troben “per què cal rentar-se les mans?” o “per què es diu Covid-19?”. De totes maneres, cada país té les seves especificitats i en el cas d’Espanya les preguntes han tingut relació amb l’àmbit quotidià. D’aquesta manera, preguntes sobre com fer mascaretes, quan obren les perruqueries o quan es pot viatjar a altres províncies, han estat les primeres d’una llista amb una pregunta en primera posició que no sorprendrà a ningú: els espanyols li han preguntat al motor de cerca com fer pa.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Salou acollirà nous projectes turístics: Alannia Resort i una nova promoció de bungalous al Càmping Sangulí

Notícia següent

Josep Minguell pinta un conjunt mural al fresc de més de 100 m2 a l’església de Santa Coloma de Queralt

Notícies relacionades