Després es va posar en contacte amb eDreams, també sense èxit. Al final, l’agència de viatges va respondre a un missatge publicat a Twitter en el qual s’avisava que havien demanat el reemborsament a Iberia i que els terminis mínims per rebre els pagaments serien entre tres i sis mesos.
“Des d’eDreams advoquem per una resolució immediata i positiva en benefici dels viatgers i de la indústria en general. Qualsevol acció que contribueixi que les aerolínies reemborsin els vols cancel·lats en temps i forma és benvinguda”, afirmen.
“La situació creada per la pandèmia de la covid-19 és excepcional, ja que han estat cancel·lacions massives a tot el món”, reconeix AESA. L’organisme depenent del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana no té xifres exactes sobre el volum total de reclamacions. En primera instància, els passatgers reclamen a la companyia i, en cas que no tinguin resposta en el període d’un mes o que no estiguin d’acord amb la mateixa, és quan reclamen a AESA.
“Estem complint la llei amb els inconvenients de tenir els nostres empleats i proveïdors en ERTO i, per tant, els nosaltres temps es poden veure afectats”, justifica Vueling.