Parets reclama a la Generalitat resoldre el nou transbordament de la línia e7 de bus

Avatar photo

Des de l’Ajuntament de Parets del Vallès s’ha traslladat al Director General de Transports i Mobilitat i al Subdirector General de Transport Públic per Carretera i Mobilitat no només el seu malestar sinó el desacord en la posada en funcionament de les modificacions de la línia e7, ja que, en cap cas, es va concretar ni exposar que els usuaris de la línia a Parets del Vallès es trobarien en una situació nova, que ha tingut un fort impacte, havent-se de realitzar un transbordament per poder donar continuïtat al seu trajecte amb Barcelona.

Així mateix, se’ls ha requerit per tal que adoptin solucions immediates a aquesta situació dels usuaris de Parets i facilitin el transcurs de la línia en les condicions anteriors al 2 de maig.

Alhora s’ha instat a convocar una trobada presencial amb el mateix Director General de Transports i Mobilitat amb caràcter d’urgència per parlar-ne i valorar conjuntament com resoldre l’esdevingut, evitant que aquest servei es vegi malmès.

L’Ajuntament es compromet a donar curs a totes les queixes que s’estan rebent dels usuaris i a requerir alternatives i solucions al greuge i a la desinformació rebuda per part de la Direcció General de Transports i Mobilitat de la Generalitat.

 

Antecedents

El passat 16 d’abril, l’Ajuntament va rebre una proposta del projecte de reestructuració de la línia exprés e7 Barcelona-la Vall del Tenes amb proposta de data d’inici del servei el 2 de maig d’enguany.

El passat 22 d’abril de 2024 es va efectuar una reunió telemàtica amb el Director General de Transports i Mobilitat, el senyor Oriol Martori Gallisà, juntament amb el Subdirector General de Transport Públic per Carretera i Mobilitat, el senyor Benjamin Cubillo Vidal, junt amb Alcaldes i representants dels municipis afectats.

En la referida reunió ja es va exposar per part dels assistents que, tot i semblar una proposta de millora, s’havia fet tot amb molta rapidesa, amb la sensació de no poder estudiar l’impacte, fer previsions per a una bona presa de decisions, faltant una convocatòria prèvia.

A aquesta demanda de valoració, la Direcció General de Transport va explicar que hi ha molta demanda de millores en el transport i que, per poder disposar del fons, comptant amb els recents esdeveniments, s’havia anat tan ràpidament.

Malgrat les reivindicacions per fer una valoració acurada de la proposta i la seva posada en funcionament, es va confirmar que el començament del servei estava previst pel dia 2 de maig, i que es faria màxima difusió.

A partir del 2 de maig, l’Ajuntament de Parets no ha deixat de rebre queixes per part dels usuaris del servei, amb un descontentament general, resultat d’una mala gestió i previsió de la Generalitat, en què l’Ajuntament s’ha vist desinformat i coaccionat a una situació no degudament revisada ni valorada i que, evidentment, no s’hagués aprovat.

Així mateix, la difusió feta ha estat escassa, de poca qualitat, ocasionant molèsties, malestar i queixes reiterades que només rep l’Ajuntament.

En la mateixa reunió el Sr. Cubillo va comprometre’s que davant de problemàtiques que sorgissin en l’operativa del servei es podria parlar i ajustar, resolent-se totes les qüestions que s’esdevinguessin.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un detingut a Balaguer per perseguir un home amb un ganivet

Notícia següent

Sabor Salou: rècord d’assistència i èxit gastronòmic en la dotzena edició

Notícies relacionades