No ho valora amb el mateix optimisme el moviment veïnal Prou! AP-7 Gratuïta Ja!, que veu la concreció de les bonificacions com una mesura de “mínims” i manté la seva reivindicació de l’alliberament total dels peatges. “Sempre hem demanat sempre anar a màxims. Pensem que en el moment i la situació que tenim, necessitem que l’AP-7 sigui gratuïta pera totes i tots, sense prohibicions, obligacions o condicions. Volen que ens traguem el teletac perquè siguem clients d’un banc, amb complicacions i rebuscaments. A Salou i Altafulla, ho tenen més fàcil i passen sense explicació i tanta conya. I a més tenen vies paral·leles gratuïtes”, ha argumentat el portaveu veïnal Llorenç Navarro. Recorda que la concessió entre Salou i Alacant de l’AP-7 finalitzarà en 497 dies, però que alliberar el tram ebrenc, entre Hospitalet i Ulldecona, costaria 34 milions d’euros. “Però s’han conformat amb mínims. Sembla que no ha mort prou gent i tenim unes infraestructures deteriorades que ens les fan més, amb rotondes i línies contínues”, ha retret als dirigents polítics del territori, tot acusant-los de “destrossar” la N-340 i no haver aconseguit la gratuïtat de l’AP-7.
“Com elaborar un pla d’innovació a la meva empresa”, nou taller a Reus
Amb l’objectiu de donar resposta i promoure noves accions que ajudin a l’enfortiment del teixit econòmic, adequades a…