La presidenta del Consell Comarcal del Baix Ebre, Sandra Zaragoza, acompanyada per la coordinadora territorial de Joventut a les Terres de l’Ebre, Norma Pujol i el regidor de Cultura, Ensenyament i Joventut de l’Ajuntament de Roquetes, Sisco Ollé, ha inaugurat avui el segon dels dos cursos de monitors i monitores de lleure que organitza aquest estiu la institució comarcal. L’acte ha tingut lloc a la Biblioteca de Roquetes Mercè Lleixà, on s’impartirà aquesta formació fins el 23 de juliol.
El director de l’Escola de l’Esplai de Tortosa, Joan Francesc Moreno, com a representant de l’entitat responsable d’aquesta formació, ha donat la benvinguda als gairebé trenta joves inscrits en aquest segons curs. Tant la presidenta comarcal com la responsable de Joventut de la Generalitat i el regidor de l’ajuntament de Roquetes han destacat en la seva salutació les oportunitats laborals que obre actualment aquesta titulació oficial.
Recordem que aquesta formació permet l’obtenció del títol de monitor o monitora en activitats de lleure infantil i juvenil i s’emmarca dins de la normativa de la Generalitat de Catalunya, que regula l’accés a les titulacions exigides per a desenvolupar activitats amb menors de 18 anys (campus, campaments, casals, colònies, camps de treball o activitats extraescolars).
Dilluns passat va començar a l’Escola de l’Esplai de Tortosa el primer del dos cursos de monitors i monitores de lleure, que va inaugurar el conseller comarcal de Joventut, Enric Adell. Aquesta formació adreçada a trenta joves s’impartirà fins el 16 de juliol.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…