Dilluns, 20 de gener de 2025
És notícia

Mor apunyalada en ple carrer quan es dirigia a celebrar un aniversari

Avatar photo

L'agressor ja havia estat a la presó per calar foc a la casa de la víctima.

Una dona de 49 anys, va ser assassinada ahir en ple carrer a la localitat de Dalías, Almeria, quan es dirigia a celebrar un aniversari, després de ser apunyalada mortalment per un home sobre el qual pesava una ordre d’allunyament i que ha estat detingut com a presumpte autor del crim.

Els fets es van produir ahir a la cap a tres quarts de set de la tarda, quan el 112 va rebre diverses trucades alertant d’una agressió per arma blanca contra una dona a la plaça Olmo.

Al lloc de l’apunyalament es van presentar diversos efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i sanitaris del 061, però, malgrat que van intentar les maniobres de reanimació cardiopulmonar, només van poder certificar-ne la mort. Sembla que la dona va morir a l’acte per les ferides d’arma blanca.

VELL CONEGUT

Cap les 20.30 hores, el presumpte autor de l’apunyalament mortal, de 55 anys, va ser detingut. L’arrestat tenia picabaralles amb la dona, a la qual presumptament ha assassinat, que s’havien originat feia temps en el pub que ella regentava, força conegut a la localitat.

Sembla que com a propietària, li havia prohibit l’accés per causar-hi diversos incidents. L’individu era conegut per ser una persona conflictiva, amb múltiples problemes d’addiccions. Segons EFE, aquest home tindria una ordre d’allunyament de la víctima i hauria estat pres de manera provisional per intentar cremar el domicili de la víctima.

Després del que ha passat, l’alcalde de Dalías, Francisco Lirola, ha assenyalat que el govern local està “molt pendent” dels familiars de la víctima, i ha precisat que els portaveus municipals es reuniran per fer una declaració institucional de condemna i dol.

Ha corroborat que la morta i el detingut no tenien “una relació personal”, i ha asseverat que la família de la víctima, és “molt coneguda i estimada”, ja que “sempre estan col·laborant en totes les coses que es fan al poble”.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La Crida de la Festa Major de Les Santes de Mataró s’omple d’efemèrides

Notícia següent

Explosió en un laboratori de drogues clandestí al Garraf

Notícies relacionades