Categories: Uncategorized @ca

Mont-roig del Camp posa en marxa una campanya de suport al sector de la restauració local

L’Ajuntament de Mont-roig del Camp, a través de la regidoria de Turisme, ha posat en marxa una campanya per donar suport al gremi de la restauració local i animar als veïns i veïnes a fer pinya per sortir, al més aviat possible, de la crisi derivada de la Covid19.

Coincidint amb l’entrada en vigor de noves mesures, aquest mateix dilluns 8 de març, en què els establiments de restauració poden ampliar l’horari de consum als establiments de 7.30 a 17 h de forma interrompuda; Mont-roig Miami Turisme ha presentat un espot per promocionar un dels sectors amb més pes en l’economia del municipi, que compta amb més de 100 establiments, i que ha estat i està sent un dels àmbits més afectats i perjudicats a causa de les restriccions per la pandèmia.

Suport seguint les mesures de prevenció

Així, la campanya convida a tots els veïns i veïnes del municipi, però també al turisme de proximitat, a recuperar els cafès als matins, els divendres de canyes, els vermuts amb els amics o els menjars familiars, sempre amb responsabilitat i seguint les mesures de prevenció i contenció de la Covid-19. Tot plegat per fer viable la recuperació econòmica, sense oblidar la necessitat de continuar mantenint les mesures de prevenció que, a la vegada, permeten preservar la salut de la ciutadania.

Per a la gravació de l’espot, s’ha volgut donar visibilitat a tots els nuclis del municipi, reforçant aquest missatge de fer pinya. És per això que els restauradors i restauradores que hi participen ho fan en representació de Mont-roig, de les urbanitzacions, de l’interior de Miami Platja i de la zona de costa. Tots ells ambaixadors d’un sector que en el darrer any s’ha adaptat a la crisi, implantant mesures de prevenció per fer segurs els seus establiments i buscant, en molts casos, noves formes, com per exemple el menjar per emportar i el repartiment a domicili, per poder mantenir actius els seus negocis.

Finalment, cal destacar que la campanya forma part de les accions recollides al Pla per a la Reconstrucció Social i Econòmica, aprovat per Ple el 30 de juny de 2020, per fer front a les conseqüències que està provocant en l’àmbit local la crisi del coronavirus i que té l’objectiu d’acompanyar l’empresariat local en la seva recuperació econòmica.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Els veïns de Montblanc ja poden presentar els dissenys per la samarreta de la Festalateva

Montblanc farà un concurs per triar el disseny que lluirà la samarreta dels 20 anys de la Festalateva, la setmana…

3 minuts fa

Desmantellada una banda que traficava amb armes i drogues des de les Terres de l’Ebre

La Guàrdia Civil, en el marc de l'Operació Proas, ha desarticulat una organització criminal assentada a les Terres de l'Ebre,…

14 minuts fa

Un jove de 25 anys fereix amb un punxó a dos agents i assetja sexualment una treballadora a Lleida

La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir ahir al matí a un jove de 25 anys acusat d'assetjament sexual i…

18 minuts fa

El govern espanyol promet “absoluta transparència” en la investigació de l’apagada

El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, ha assegurat aquest dimecres al Congrés que la societat espanyola, les empreses i…

22 minuts fa

El Festival Incert torna el mes de maig a Granollers amb una nova programació cultural

Granollers torna a acollir aquest mes de maig diverses propostes culturals en el marc de la programació del Festival Incert,…

39 minuts fa

L’Hospital de Bellvitge extirpa un tumor de pàncrees, fins ara inoperable, amb una nova tècnica

Un equip de l'Hospital de Bellvitge ha portat a terme per primera vegada a l'estat una tècnica quirúrgica que permet…

40 minuts fa

Esta web utiliza cookies.