Categories: Uncategorized @ca

Lleida guardona als tres premiats del concurs “Dibuixa el Nadal a LLeida” entre els 977 participants

El jurat de la sisena edició del premi “Dibuixa el Nadal a Lleida”, que organitza el centre Branemark, amb la col·laboració del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Lleida, ha hagut de triar entre 977 dibuixos de nens i nenes, de vuit centres eductius de la ciutat, presentats a concurs per determinar els guanyadors de les tres categories d’aquesta convocatòria.

La regidora d’Educació, Rosa Mari Salmerón, ha estat l’encarregada de fer el lliurament dels premis als guanyadors en un acte que ha tingut lloc al Centre Branemark Lleida.

En la primera categoria, per a nens i nenes que cursen de Primer fins a Tercer d’Educació Primària, la guanyadora ha estat Quima Pardo Antas, del Col·legi Frederic Godàs.

El premi de la segona categoria, per a nens i nenes que cursen de Quart a Sisè de Primària, se l’ha endut Martina Capell Pajares, del Col·legi Pardinyes.

El guardó de la tercera categoria, escollida a les xarxes socials entre els participants en les categories anteriors, ha estat per Francisco Gnomo Ondo, del Col·legi Príncep de Viana.

Els premis han consistit en 2 tablets, per les guanyadores de les dues primeres categories, mentre que el premi especial per al dibuix que ha aconseguit més “likes” a facebook, ha consistit en un iPod Shuffle.

AddThis Website Tools
Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Granollers posa en marxa els jocs d’aigua d’estiuGranollers posa en marxa els jocs d’aigua d’estiu

Granollers posa en marxa els jocs d’aigua d’estiu

Amb l’arribada de la calor s’activen els dos punts de refresc amb jocs d’aigua accessibles que hi ha a Granollers.…

1 hora fa
Canvi d’horari del servei porta a porta a l’estiu a la Conca de BarberàCanvi d’horari del servei porta a porta a l’estiu a la Conca de Barberà

Canvi d’horari del servei porta a porta a l’estiu a la Conca de Barberà

El servei de recollida de residus porta a porta que està implementat a la Conca de Barberà com cada estiu…

1 hora fa
La Festa Major de la Pobla de Mafumet afronta la seva recta finalLa Festa Major de la Pobla de Mafumet afronta la seva recta final

La Festa Major de la Pobla de Mafumet afronta la seva recta final

La Pobla de Mafumet es troba immersa de ple en la seva Festa Major de Sant Joan, que després  d’haver…

2 hores fa

Tortosa acull les primeres Jornades Internacionals de Ciutats i Llocs Fortificats d’origen hispànic

Les primeres Jornades Internacionals de Ciutats i Llocs Fortificats d'origen hispànic se celebren aquest dilluns i dimarts a Tortosa. Han…

2 hores fa

Sandra Guaita: “Els reusencs i reusenques es poden sentir orgullosos de veure cap a on avança la ciutat”

Sandra Guaita ha fet balanç dels seus dos primers anys com a alcaldessa de Reus en una conferència de premsa…

2 hores fa

Un home aconseguia contingut sexual de menors a canvi de recompenses en videojocs: S’enfronta a 325 anys de presó

Aquest dilluns ha donat inici el judici contra un home de 45 anys que s'enfronta a una pena de fins…

2 hores fa