Divendres, 17 de gener de 2025
És notícia

L’Arboç substituirà l’actual enllumenat públic per un de nou més eficient de tecnologia led

Avatar photo

Un cop finalitzada tota la instal.lació, l’estalvi energètic serà superior al 80% referent al consum actual amb una rebaixa de la factura elèctrica per a l'Ajuntament al voltant dels 100.000 €/any

L’Arboç ha començat a substituir l’actual enllumenat públic per un de nou de tecnologia led molt més eficient. Es tracta d’un projecte de gran abast en 3 fases que permetrà renovar completament l’enllumenat públic actual de la vila per mitjà d’una moderna instal·lació de llums LED. De fet, ja s’ha realitzat la primera fase de la instal·lació a la zona de l’Avinguda Mossèn Cinto Verdaguer que és aproximadament un 10% del nou enllumenat a instal.lar.

Aquest nou sistema d’enllumenat augmenta notablement la seva eficiència amb moltes menys avaries i manteniments. A la vegada, el seu consum energètic és notablement inferior a la bombeta normal, del 80%, estimant que un cop reemplaçat tot l’enllumenat actual per leds, l’estalvi anual municipal serà d’uns 100.000€.

A més, el nou enllumenat led ofereix una llum més brillant, blanca i nítida millorant notablement la visibilitat nocturna i inclou un sistema de telecontrol que permet regular la potència segons l’hora de la nit que sigui, millorant l’eficàcia i reduint la contaminació lumínica.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Miquel Casellas: “Una comarca amb lideratge 0”

Notícia següent

Obertes les inscripcions per participar en el FangArt 2019, el Festival de Ceràmica del Vendrell

Notícies relacionades