Categories: Uncategorized @ca

La Ribera d’Ebre desplega un pla per promocionar-se a través dels seus productes

La Ribera d’Ebre ha començat a desplegar un pla d’acció de quatre anys per enfortir els vincles entre productors locals, agents turístics i restauradors. Es pretén fer valer els productes locals creant circuits curts de comercialització i promocionar la Ribera d’Ebre, també, “des de la taula”. Existeixen a la comarca unes 180 empreses productores que venen al client final i s’han iniciat accions per crear sinèrgies entre ells. Una d’elles ha estat la jornada, aquest dilluns, que ha reunit una quinzena de productors càrnics, d’oli, de mel, de vi o de dolços, entre d’altres. El pla també els ofereix assessorament per millorar la competitivitat i campanyes de sensibilització perquè es consumeixi producte de proximitat.
ACN

Missatges recents

La Biblioteca Carles Morató de Solsona convoca el novè Concurs de punts de llibre

Com cada any, la Biblioteca Carles Morató de Solsona materialitzarà la commemoració del seu aniversari…

7 hores fa

Carla Foix es proclama Subcampiona de Catalunya Juvenil de Tennis

La cinquena prova puntuable de la Copa Catalunya Juvenil de Tennis ha finalitzat amb un…

7 hores fa

El Centre Cultural de Mollerussa acull una xerrada sobre el dol en nens i joves

L’Ajuntament de Mollerussa, a través del Servei de Suport al Dol de Ponent, ha organitzat…

7 hores fa

Salvador Illa: “Catalunya no ha estat mal governada en els últims 10 anys, sinó que no ha estat governada”

Arribem a l'equador de la campanya electoral i els partits polítics tenen clar que ara…

7 hores fa

L’APT reforça la col·laboració amb la Generalitat per millorar la qualitat mediambiental a Tarragona

El Port de Tarragona estreny la col·laboració amb la Generalitat de Catalunya per millorar la…

7 hores fa

Obre les portes la segona edició del Vide Dressing Primavera a La Massana

Bona afluència de públic durant la primera jornada d’aquesta nova edició del Vide Dressing, el…

7 hores fa

Esta web utiliza cookies.