La Festa Major de Sant Jaume de La Granja d’Escarp celebra avui el dia dedicat al seu patró.
Aquesta jornada ha inclòs, durant el matí, la processó i la Missa en honor de Sant Jaume, seguida d’un vermut a la plaça Nova amenitzat per Mai Toquem B. Aquesta tarda la festa seguirà amb un parc aquàtic a les piscines, un concert i ball amb l’Orquestra Banda Sonora i la nit de festa a la Penya Borratxitos.
L’activitat continuarà aquest dijous al vespre amb un circuit de minimotos amb Marcel Justribó a la plaça Nova, a més de la final del torneig de futbol sala i un concert a la Penya amb el grup Murisek. Divendres 27 s’ha programat el pregó de Festa Major, una cercavila amb la xaranga Mai Toquem B, l’espectacle musical amb Remember Music Show a la plaça Nova i un concert a la Penya amb el grup El HermanoMalakias.
Dissabte 28 prendran el relleu la festa de l’espuma a la plaça del Sequer, el ball de tarda amb En Esenzia, un concert i ball amb la mateixa orquestra i el Bingo Borratxito. El darrer dia de la festa serà el diumenge 29, que inclourà una cercavila amb Mai Toquem B, un matí de jocs de fusta al carrer Sant Jaume, el show del Mag Morrisson El Magnífico, un berenar popular i l’exhibició de Bachatta.
Els actes de la Festa Major es van iniciar dissabte passat amb una xarrada organitzada per l’Associació Amics de l’Ermita de Sant Jaume sobre ‘De la resistència a la pervivència-4 Històries i un Epíleg. Diumenge 22 es va fer un concurs de pesca i un esmorzar popular a tocar del riu.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…