La Defensora de la Ciutadania d’Amposta, Amadea Ferreres, ha gestionat un total de 100 queixes durant 2018. Ferreres va donar compte de la seva activitat presentant la memòria d’activitat anual en el ple municipal del mes de febrer, dilluns 25. Segons consta en la memòria de l’any passat, de les 100 queixes que la Defensora ha gestionat se n’han solucionat un 54%, mentre que un 32% estan pendents de resolució, quedant la resta com a circumstàncies complicades o impossibles de resoldre.
La majoria de les preocupacions dels ampostins són derivades de conflictes entre veïns, sorolls a la via pública o elements urbans i edificis privats en mal estat. Per a ferne efectiva la resolució dels conflictes, la Defensora trasllada les queixes i propostes a les regidories corresponents i a altres estaments públics o privats, els quals donen resposta o s’encarreguen de gestionar la problemàtica.
Mediadora
La Defensora de la Ciutadania actua com a eina mediadora entre la ciutadania i els estaments municipals, derivant les preocupacions de les ampostines i ampostins als òrgans corresponents. L’any 1987, Amposta es va convertir la primera ciutat de l’Estat espanyol en tenir aquesta figura.
La Diputació de Barcelona escalfa motors per celebrar la diada de Sant Jordi amb un munt de propostes culturals i…
Fins al 27 d'abril, es realitza una campanya d'àmbit territorial català orientat a l'ús dels dispositius de seguretat passiva, en…
La vuitena edició del Festival Dansòmetre inclourà un seguit de representacions de dansa que s’iniciaran el divendres 25 d’abril i…
Una dona de 25 anys ha resultat ferida de gravetat aquest dilluns després de ser atropellada per un vehicle que…
Davant les declaracions realitzades per la cantant Lola Índigo el passat dilluns 21 d’abril en un programa de televisió, en…
La coneguda i icònica marca de beguda reusenca, Plim, ha recuperat la seva comercialització després de quasi 11 anys d'absència.…
Esta web utiliza cookies.