A la platja de la Pineda llueix un any més la bandera blava, una marca de qualitat que reconeix la diversitat de serveis i la qualitat d’aquesta platja del municipi de Vila-seca.
La platja de la Pineda gaudeix d’aquesta qualificació ininterrompudament des fa dinou anys i enguany la hissada de la bandera blava ha anat a càrrec del president del Patronat Municipal de Turisme, Pere Segura, del regidor de Serveis Generals i Seguretat Pública, Josep M. Pujals i de la regidora d’Assumptes del nucli de la Pineda, Esmeralda Núñez.
La bandera blava és un distintiu de qualitat que atorga l’Associació d’Educació Ambiental i del Consumidor (ADEAC) per distingir les platges que compleixen amb els requisits de seguretat, gestió ambiental, neteja i serveis marcats per la Unió Europea.
El síndic personer de Mollet del Vallès fa 114 actuacions el 2024
Salvador Rovirosa Olivé, el síndic personer de Mollet, ha presentat l’informe de la seva activitat durant l’any 2024…