Josep Sáez, Elena Bernad i Gourmettendo s’enduen el concurs de fotografia 2.0

Els perfils a Twitter de Josep Sáez i Elena Bernad, i el perfil a Instagram Gourmetteando, han estat els guanyadors del concurs de fotografia 2.0 a les xarxes socials de Facebook, Twitter i Instagram amb l’etiqueta #garrofa2017, que un any més s’ha organitzat en el decurs de les Segones Jornades Gastronòmiques de la Garrofa d’Altafulla.

Els comensals havien de captar imatges amb els menús que anaven a degustar i penjar-les a les xarxes socials amb l’etiqueta #garrofa2017. De totes les rebudes, se n’han escollit tres, per la seva originalitat i disposició als plats. La imatge de Josep Sáez correspon a l’ “amanida de bacallà fumat i fesolets amb toc “El mercadet”, del restaurant El Mercadet; la d’Elena Bernad, fa referència al “diamant de xocolata madurat amb rom de canya “añejo” i galeta de garrofa”, del restaurant Les Bruixes de Burriac, a l’Hotel Gran Claustre, i la de Gourmetteando, correspon al “caneló de pasta de garrofa amb cua de bou, pasta fresca de garrofa, tomàquet, albergínia, pinyons i herbes fresques, de l’Hotel Altafulla Mar.

Es dóna la curiositat que aquest darrer perfil, Gourmetteando, és el d’un grup d’amigues que els uneix la passió per la gastronomia, i que tenen com a únic objectiu, gaudir dels plats que s’ofereixen en diferents jornades gastronòmiques.

Tots tres perfils seran obsequiats amb un àpat per a dues persones en un dels restaurants participants de les jornades. El dinar o sopar tindrà validesa fins al 31 de desembre d’enguany. Els restaurants participants són el Gastrobar 13-21 Altafulla Mar Hotel, Les Bruixes, Voramar Cal Vitali, Bruixes de Burriac de l’Hotel Gran Claustre, Marítim Beach Club, La Toque, Costa Dorada, El Mercadet, Lola Bistro, i l’Hotel Yola – Restaurant El Tiberi.

Uns 800 menús de garrofa, repartits en deu restaurants

Tot i fer una valoració positiva d’aquesta desena edició i segona de la garrofa, el regidor de Comerç, Jaume Sànchez, ha avançat que enguany s’han repartit un 18 % menys de menús respecte l’edició anterior. Aquesta baixada, segons ha explicat, s’atribueix a la situació política que viu Catalunya, i també al menor número de restaurants participants.

Amb tot, les xifres són positives, ja que han generat uns ingressos de més de 24.000 euros per als restaurants participants, més enllà d’altres serveis no vinculats a la garrofa que s’hagin pogut realitzar.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

La Bisbal de Falset vota per decidir si manté o canvia el nom del municipi

La Bisbal de Falset fa una consulta popular aquest diumenge per decidir si manté o…

1 hora fa

Oques Grasses, cap de cartell del Paupaterres 2024 de Tàrrega

La popular banda osonenca Oques Grasses encapçala el cartell del Festival Paupaterres 2024, que se celebrarà a…

2 hores fa

Yolanda Díaz crida a votar el 12 de maig “com el 23 de juliol”

La vicepresidenta del govern espanyol i líder de Sumar, Yolanda Díaz, ha assegurat que "ningú…

2 hores fa

Un incendi crema en un bloc de pisos desocupat del Vendrell

Els bombers de la Generalitat de Catalunya han treballat aquest matí en l'incendi d'un pis…

2 hores fa

Protecció Civil desactiva l’alerta INUNCAT

Protecció Civil ha desactivat l’alerta del Pla especial d'emergències per inundacions de Catalunya (INUNCAT) perquè…

2 hores fa

ERC reivindica l’exili com a part de la seva història i es conjura per resistir la “repressió”

ERC ha reivindicat l'exili com a part de la seva història. El partit ha celebrat…

3 hores fa

Esta web utiliza cookies.