La ciutat de Girona ha rebut aquesta setmana la visita de dos representants de Circulate Sports Marketing. Es tracta d’una empresa xinesa de gestió de marca i màrqueting esportiu que manté contacte amb més de 200 clubs de running a la Xina i amb la qual l’Agència Catalana de Turisme ha arribat a un acord de col·laboració per promoure els esdeveniments esportius més rellevants del territori entre el mercat xinès, especialment de running i triatló.
Per tal de donar a conèixer l’oferta esportiva de la ciutat, s’ha organitzat un programa de prospecció durant el qual s’han visitat diferents empreses i entitats que formen part del segell Girona Enjoy Sport, entre elles les empreses especialitzades en ciclisme, els allotjaments amb espais per guardar bicicletes i les instal•lacions esportives susceptibles de ser utilitzades per entrenaments relacionats amb el running i el triatló.
El programa de visites ha inclòs també una trobada amb organitzadors d’esdeveniments esportius de trail i ciclisme, com el corredor i membre del Club Trail Running Girona, Toti Bes; el triatleta professional gironí Nan Oliveras, o el president del Club Triatló Girona Costa Brava, David Preses. La reunió ha permès transmetre l’estil de vida esportiu de la ciutat -un dels aspectes que Circulate Sports Marketing tenia especial interès en conèixer- i les qualitats del territori per a la pràctica de l’esport de la mà d’esportistes referents de la ciutat.
“Girona està fent una clara aposta en la promoció del turisme esportiu, la ciutat s’està posicionant internacionalment i atrau l’interès per part de nous mercats emergents com el xinès. Accions com aquestes permeten reforçar la projecció de la ciutat com a destinació de turisme esportiu i dinamitzar econòmicament els sectors vinculats a la pràctica esportiva” ha destacat la tinenta d’alcaldia i regidora de Promoció Econòmica, Desenvolupament Local i Turisme de l’Ajuntament de Girona, Glòria Plana Yanes.
Per la seva banda, la tinenta d’alcaldia i regidora d’Educació i Esports de l’Ajuntament, Isabel Muradàs, ha remarcat que “l’excel·lència dels equipaments esportius de la ciutat, l’oferta d’empreses i els esdeveniments que s’organitzen al llarg de l’any són un pol d’atracció per a esportistes professionals i amateurs. L’estratègia prioritària en matèria de turisme esportiu és consolidar Girona com a seu d’entrenaments, i accions com les realitzades amb Circulate Sports Marketing permeten mostrar els recursos que ofereix Girona a aquest segment de mercat”.
Els Mossos d'Esquadra de Manresa han obert una investigació per trobar l'home que aquest dilluns a la tarda va assaltar…
L'Ajuntament de Gavà (Baix Llobregat) ha celebrat la proposta d'ampliació de l'aeroport del Prat amb l'extensió en 500 metres de…
Dissabte, 14 de juny, Sinergia obrirà les portes de la recerca puntera que l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge (IDIBELL) duu a…
Del 18 al 20 de juliol, Altafulla acollirà la 12a edició de l’Altacústic, el Festival de Música Independent d’Altafulla. Una cita estiuenca…
L'Aula Magna de l'Institut d'Estudis Ilerdencs ha acollit aquest dimarts al matí la presentació de la 12a edició del Concurs…
El Centre d’Art Cal Massó ha acollit “Carta blanca”, el seu primer projecte de mediació cultural en l’àmbit de les…
Esta web utiliza cookies.