El sector turístic de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre es promociona a la Fira Internacional de Turisme de Madrid

Les marques turístiques Costa Daurada i Terres de l’Ebre es promocionaran un any més a la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que se celebra del 19 al 23 de maig a Madrid. Un total de 27 ens públics i privats del Camp de Tarragona, del Baix Penedès i de les Terres de l’Ebre hi participaran enguany, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. La cita serveix per donar a conèixer els atractius turístics d’aquestes destinacions a través d’estands propis, així com per establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses del sector turístic.

La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó; la presidenta del Patronat de Turisme de la Diputació, Meritxell Roigé, i la vicepresidenta del Patronat, Camí Mendoza, visitaran aquest dimecres els estands de les marques Costa Daurada i Terres de l’Ebre, juntament amb altres autoritats dels agents participants.

Promoció conjunta

Com és habitual, ens públics i privats de la demarcació es promocionen conjuntament a les fires nacionals i internacionals més importants, de la mà del Patronat de Turisme de la Diputació. A FITUR, una de les cites imprescindibles en el calendari anual de promoció turística, hi seran amb un espai propi cadascuna, en el marc de l’estand de l’Agència Catalana de Turisme.

La marca turística Costa Daurada estarà representada pels municipis d’Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Cunit, El Vendrell, L’Hospitalet de l’Infant i la Vall de Llors, Mont-roig del Camp-Miami Platja, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Torredembarra i Vila-seca-La Pineda Platja. A més, també hi assistiran l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada, l’Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, l’Associació Hotelera Salou-Cambrils-La Pineda, l’Associació Costa Daurada Destinació de Golf & Pitch & Putt, l’Estació Naàutica Costa Daurada, Port Aventura World i Aquopolis Costa Daurada. Pel que fa a la marca turística Terres de l’Ebre, s’hi promocionaran els municipis de Tortosa, Ascó, l’Ampolla, Alcanar, Sant Carles de la Ràpita i Amposta.

La promoció conjunta de les marques turístiques que gestiona el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Costa Daurada i les Terres de l’Ebre, continuarà les properes setmanes a Navartur (del 28 al 30 de maig) i al B-Travel de Barcelona (de l’11 al 13 de juny) i a la fira Vakantiebeurs d’Utrech, als Països Baixos (4 i 5 de juny).

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

L’Hospitalet celebra el seu centenari amb un pregó en clau femenina

L’Hospitalet ha fet cent anys com a ciutat i, com no podia ser d’una altra manera, les Festes de Primavera…

1 hora fa

Rubén Viñuales presideix la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al sector turístic de Tarragona

L'alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales, ha presidit aquest vespre la presentació de la 30a Fira del Vi de Falset al…

1 hora fa

L’Aparcament Municipal Torroja rebaixa el preu màxim diari

El Consell d'Administració de l'Empresa Municipal de Transports de Tarragona ha aprovat avui, 24 d'abril, les noves tarifes per a…

2 hores fa

Mor amb 28 anys la influencer Vanessa Konopka després de mesos sense poder tornar a casa

El món de les xarxes socials torna a plorar la mort d’una de les seves protagonistes. Vanessa Konopka, alemanya de 28…

2 hores fa

Fira d’Abril i Dia de la Dansa al Port de Segur de Calafell

El Port de Segur de Calafell acollirà aquest proper cap de setmana dues activitats de les més importants de l’any…

2 hores fa

El Mercat del Carrilet de Reus estrena imatge per al cicle de primavera

Nova campanya per promocionar les activitats de dinamització del Mercat del Carrilet que s'estrena coincidint amb el cicle de primavera.…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.