Categories: Uncategorized @ca

El Comitè Marca Tarragona acorda línies estratègiques per als pròxims anys

 

L’Espai Turisme va acollir ahir la segona reunió del Comitè Marca Tarragona, constituït oficialment el passat 31 de maig de 2016. Sota la presidència d’Inmaculada Rodríguez, que substitueix Alejandro Fernández després de la marxa del regidor, el comitè es va reunir amb quatre punts del dia: l’aprovació de l’acta de la sessió anterior, l’aprovació dels canvis en el comitè que inclouen, a més de la presidència, la representació dels Jocs Mediterranis 2018 que recau en Javier Villamayor, i la del Patronat Municipal de Turisme, que recau en el gerent Ángel Arenas; el tema central de la trobada que ha estat les línies estratègiques de la marca Tarragona, basades en el treball fet fins ara: dos estudis de mercat (qualitatiu i quantitatiu), entrevistes en profunditat i definició del posicionament de la ciutat a partir d’aquests estudis.

La ciutat mediterrània de la història viva

Els treballs previs han permès el grup de treball establir el posicionament de la ciutat sobre dos pilars fonamentals: la història i la mediterraneïtat. A partir d’aquests eixos, es treballa en el que en els estudis de mercat apareix com el gran problema de posicionament de la ciutat, que resumeix o condensa tots els altres: el gran desconeixement de la marca Tarragona fora dels límits de la ciutat. La promoció externa esdevé, doncs, el principal objectiu a curt termini per pal·liar la situació actual. La campanya “Tarragona, un secret al Mediterrani” ha estat la punta de llança d’aquesta estratègia però es preveuen més accions per al 2018. Després d’un intens i enriquidor debat en el si del comitè, amb aportacions diverses per part dels membres integrants, la intenció és aprovar aquestes línies estratègiques en la pròxima reunió, planificada per a principis de 2018.

Un comitè públic-privat

El comitè Marca Tarragona es va constituir el 2016 amb l’objectiu de crear un òrgan que unís administració, teixit empresarial i societat civil en la implantació, seguiment i consolidació de la marca Tarragona. A més de tots els grups polítics municipals i una comissió tècnica de treballadors municipals, hi són presents membres del Port de Tarragona, la Cambra de Comerç, la URV, l’Associació d’Hotelers, la Federació d’Associacions de Veïns, etc., a més de dos experts en matèria de patrimoni i citybranding. Un dels objectius del comitè és assentar les bases per acabar constituint l’Agència Marca Tarragona, amb capital públic i privat.

Redacció

La Ciutat és un diari de proximitat que cobreix tota l'actualitat local de les poblacions de Barcelona, Tarragona, Lleida, Terres de l'Ebre, Baix Gaià, Baix Penedès i Reus.

Missatges recents

Salou aposta per taxis estacionals durant la temporada alta

L’Ajuntament ha iniciat la incorporació gradual de 45 noves llicències estacionals de taxi, convertint-se en el primer municipi de Catalunya a…

51 minuts fa

El Gran Casino Andorra presenta una nova edició de l’escola de crupiers

El Gran Casino Andorra posa en marxa una nova edició de l'escola de crupiers que tindrà lloc entre el 5…

1 hora fa

Mor un home en ser atropellat pel seu propi cotxe

Un home ha mort aquesta matinada després de ser atropellat pel seu propi cotxe, presumptament a causa d’un problema al…

1 hora fa

Marxes lentes de Revolta Pagesa a la C-16, C-14 i C-55 coincidint amb l’operació tornada de Setmana Santa

Revolta Pagesa ha protestat aquest diumenge a la tarda amb marxes lentes a la C-16 al Berguedà, la C-14 a…

1 hora fa

Arrestat a Martorell un fugitiu reclamat per agressions sexuals als Països Baixos

Els Mossos d'Esquadra han arrestat a Martorell (Baix Llobregat), un home amb una ordre internacional de detenció per quatre agressions…

2 hores fa

Ordino manté la tradició de les caramelles tot i la falta de relleu generacional

Tot i el fred, la coral Casamanya ha mantingut la tradicional cantada de caramelles a Ordino. La formació musical ha…

2 hores fa

Esta web utiliza cookies.