Dimecres, 15 de gener de 2025
És notícia

Diversos ferits en l’incendi d’un edifici de deu pisos a Badalona

Avatar photo

Alguns dels veïns han estat desallotjats i d'altres han quedat confinats al domicili

Almenys sis persones han resultat ferides lleus en un incendi a un edifici de planta baixa i nou pisos situat al carrer Còrdova amb el carrer Jumilla de Badalona aquest dilluns. Els Bombers han rebut l’avís de la incidència minuts després d’un quart de vuit del vespre, i expliquen que a causa de les flames, alguns veïns s’han desallotjat i altres han quedat confinats al seu domicili.

Els Bombers han enviat set dotacions a l’indret, que han ventilat l’escala, afectada pel fum, i han revisat els pisos. Efectius de Bombers de Barcelona, dels Mossos, de la Policia Local així com del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), han participat en l’operatiu. Fins al lloc també s’hi han desplaçat tècnics de les empreses subministradores.

Després de revisar l’edifici, els Bombers han passat a inspeccionar els pisos tancats per descartar que hi hagi persones a l’interior o per ventilar si és necessari.

Pel que fa als ferits lleus, les onze unitats terrestres activades pel SEM n’han traslladat quatre a l’hospital Germans Trias i Pujol i un al CUAP de Badalona. Una sisena persona estava pendent de trasllat.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un camió carregat de cotxes a punt de perdre el control en una autovia

Notícia següent

Figueres aprova el pla d’emergència de sequera

Notícies relacionades