Chapeau! dóna la benvinguda al 2019 al Teatre de la Llotja de Lleida

02 de gener de 2019 a les 12:43h

L'espectacle familiar Chapeau! dóna la benvinguda al 2019 al Teatre de la Llotja. La companyia lleidatana La Baldufa estrena aquest espectacle amb passis avui, dimecres, dijous i divendres a les 18.00 i a les 20.30 hores.

Tres excèntrics personatges tenen la responsabilitat de substituir un líder a qui tots esperen, però no arriba mai. Chapeau! és una història d'ambició, guerra, pau i corrupció dirigida al públic familiar i a nens i a nenes a partir de 10 anys. Al final, triomfa l'amor a través d'una democràcia de pallassos que està preparada per exercir el poder.

Chapeau! se situa en l'entorn dels preparatius d'un congrés, una assemblea o una diada nacional en què tot està preparat, excepte una cosa: qui farà de líder i assumirà la responsabilitat de governar?

El preu de les entrades és de 10€, i 8€ la reduïda. Tota la informació i compra d'entrades al web de LaTemporada.

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit