Pla general de la directora de l'Agència Catalana del Consum, Elisabeth Abad, amb el director dels Serveis Territorials d'Empresa i Coneixement a Girona, Josep Polanco, amb alguns dels objectes requisats el 25 de març de 2019
L’Agència Catalana del Consum (ACC) ha registrat un 32,57% més de reclamacions a les comarques gironines durant el 2018. Al llarg de l’any els gironins han tramitat 2.898 queixes, la majoria d’elles relacionades amb la telefonia i internet. Aquest augment també s’ha produït de forma similar arreu de Catalunya.
La directora de l’agència, Elisabeth Abad, ha destacat que el 2018 “el 47% de les reclamacions es van resoldre a través de la mediació” i això ha fet que baixin el nombre de consumidors que recorren a la via judicial. Per altra banda, l’ACC ha detallat que el seu objectiu per aquest 2019 és augmentar les campanyes per “alertar del risc que hi ha” a l’hora de comprar en pàgines d’internet “no-segures”.
Aquesta tarda ha tingut lloc al Teatre Municipal Orfeó Canongí una nova edició de la concessió de distincions de Mèrit…
Un ciclista de nacionalitat britànica i 40 anys ha mort aquest dissabte mentre participava en la popular prova cicloturista Mallorca…
El Cine París de Solsona ha tornat a aixecar la persiana aquest dissabte després que l'any 2020 es veiés obligat…
L'aventurer i presentador de televisió Jesús Calleja ha estat vist passejant pels carrers de Salou, una de les destinacions turístiques…
L'incendi que aquest dissabte ha cremat una gran pila de ferralla en una indústria propera a l'estació de mercaderies de…
Una furgoneta ha cremat completament al mig de la C-16. Una alerta al 112 quan faltaven cinc minuts per a…
Esta web utiliza cookies.