El brot de Padesa ja acumula 318 positius, dels quals 246 s贸n treballadors i 72 s贸n contactes estrets. Els casos s’han detectat per mostres ordin脿ries (86 casos), cribratge a treballadors (160 casos) i contactes estrets (72 casos). La majoria es concentren a Tortosa, Amposta i Roquetes on el Procicat va activar dimarts mesures especials.
En aquestes xifres no s’inclouen les proves que dilluns i dimarts es van fer als treballadors que havien donat negatiu en el cribratge anterior. Salut espera tenir tots els resultats. Aquests empleats no aniran a treballar fins que no tinguin un resultat negatiu ni els seus fills aniran a l’escola. Segons Salut, a l’Ebre hi ha 11 brots actius dels 71 que s’han declarat fins ara amb un total de 290 casos.
La Regi贸 Sanit脿ria Terres de l’Ebre i el Servei de vigil脿ncia epidemiol貌gica mantenen reunions amb l’empresa per tal de prendre diferents mesures i fer seguiment setmanal de l’estat de la situaci贸. Fins ara s’han incorporat treballadors de la Creu Roja per fer tasques de mediadors socials i informar els treballadors sobre les mesures de protecci贸 i control a prendre.
Dilluns i dimarts es van tornar a fer PCR a 367 treballadors que havien tingut un resultat negatiu de covid-19 en el cribratge anterior a la planta de Padesa de Roquetes.