Pedro Sánchez demanar votar "en massa" el 9-J perquè guanyi "la política sana"

El candidat socialdemòcrata Schimt lamenta "l'assetjament inacceptable" al líder del PSOE en un míting amb Begoña Gómez

05 de juny de 2024 a les 21:48h
Actualitzat: 16 de desembre de 2025 a les 14:32h

El president espanyol, Pedro Sánchez, ha demanat el vot “en massa” de la gent d'esquerres, progressista i europeista perquè el 9-J “guanyi la política sana” i la “màquina del fang” sigui derrotada.

El secretari general del PSOE ha agraït el suport rebut davant dels “atacs” a la seva família en un míting acompanyat de la seva esposa Begoña Gómez, l'endemà de ser citada com a investigada en un cas de corrupció.

El líder socialista ha comptat amb el suport del candidat socialdemòcrata a la Comissió Europea, Nicolas Schimt, que ha lamentat “l'assetjament inacceptable” a Sánchez i a la seva família. “Pedro, estem amb tu. Tota la nostra solidaritat per a tu i la Begoña”, ha dit a l'acte electoral, celebrat a Benalmàdena (Màlaga).

Sobre l'autor
C CIUTAT
Redacció
Veure biografia
El més llegit