Dissabte, 24 de maig de 2025
És notícia

Junts demana que les escoles concertades de Lleida puguin formar part de les comunitats energètiques dels edificis públics

Avatar photo
Violant Cervera recorda que els centres concertats també formen part Servei d’Educació de Catalunya
Violant Cervera i Neus Caufapé Junts Lleida
Cervera i Caufapé visiten el col·legi Santa Anna per conèixer el projecte pedagògic del centre i la seva tasca educativa diària

El grup municipal de Junts demana a l’Ajuntament de Lleida que les escoles concertades puguin adherir-se a les comunitats energètiques d’autoconsum d’energia renovable. D’aquesta manera, Junts referma la seva aposta perquè els centres educatius també puguin sumar-se a la generació d’energia renovable de forma compartida, amb l’objectiu d’incrementar la producció fotovoltaica a la ciutat.

Violant Cervera Neus Caufapé Col·legi Santa Anna

Violant Cervera Neus Caufapé Col·legi Santa Anna
Violant Cervera Neus Caufapé Col·legi Santa Anna

Violant Cervera també insta la Paeria a ampliar el servei d’atenció psicopedagògic i de vetlladors a totes les escoles bressol de la ciutat, independentment de la seva titularitat. “Aquest assessorament ha de permetre millorar l’atenció a la diversitat dels nens i nenes”, diu Cervera, tot recordant que les escoles concertades també formen part Servei d’Educació de Catalunya.

D’altra banda, el grup municipal demana a l’Ajuntament que es compti amb un agent de referència de la Guàrdia Urbana en relació al servei de protecció i vigilància escolar durant les entrades i sortides als centres públics i concertats, així com ampliar aquest servei als centres educatius. En aquest sentit, Junts també sol·licita a l’Ajuntament que doni més suport econòmic a Infantil 2 i que la Taula de Planificació Escolar pugui comptar amb representants dels centres educatius públics i concertats de la ciutat.

Violant Cervera Neus Caufapé Col·legi Santa Anna
Violant Cervera Neus Caufapé Col·legi Santa Anna

La portaveu de Junts, Violant Cervera, i la regidora Neus Caufapé, han visitat el col·legi concertat Santa Anna de Lleida, que actualment compta amb uns 700 alumnes. De la mà de la seva directora, Cristina Miró, han pogut conèixer el projecte pedagògic del centre i la seva tasca educativa diària, basada en valors humans per formar persones autònomes, responsables i respectuoses.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior
escola bressol altafulla

Altafulla inicia el període d’exposició pública per a les Bases d’inscripció a les Escoles Bressol municipals del curs 25-26

Notícia següent
guardia civil violencia genere

Operatiu antiterrorista a Barcelona: La Guàrdia Civil escorcolla un pis de l’Eixample 

Notícies relacionades