Dimarts, 21 de gener de 2025
És notícia

Un pare sacseja el seu nadó nounat fins a la mort

Avatar photo

Noah Benjamin Bliss, de 22 anys, s’enfronta a càrrecs d’assassinat després d’haver sacsejat el seu fill nounat fins a la mort mentre el visitava a l’hospital, segons l’ordre de detenció.

El jove va ser arrestat el 13 d’octubre i acusat d’assassinat en primer grau i maltractament infantil intencionat amb lesions corporals greus, segons els registres judicials obtinguts per PEOPLE.

NAIXEMENT DE BESSONS

El 15 de setembre, Savannah va donar a llum els bessons Gunner i Madelyn, que van néixer prematurament a les 34 setmanes. El 6 d’octubre, Savannah va visitar a Madelyn a la Unitat de Cures Intensives Neonatals.

Noah, per la seva part, va anar a veure a Gunner i al seu fill d’1 any a una habitació del WakeMed’s Heart Center Inn a la planta superior de l’hospital, on la família s’allotjava mentre el nadó rebia neonatal.

Mentre ella no hi era, Gunner va patir una hemorràgia cerebral i una inflor per un trauma al cap, va dir el personal de l’hospital a Savannah. No tenia lesions externes ni ossos trencats, però va ser privat d’oxigen a causa del traumatisme cranial, segons va dir el personal a Savannah.

Savannah va explicar als mitjans que les infermeres li van dir que les ferides que va patir Gunner “indiquen que va ser sacsejat pel seu pare”. Dilluns, Gunner va ser retirat del suport vital, deixant Savannah devastada.

ACUSACIÓ FORMAL

Bliss està acusat d’haver agredit i matat el seu fill de 3 setmanes, Gunner Bliss, el 6 d’octubre al campus de WakeMed Health and Hospitals a Raleigh (Carloina del Nord), segons els registres judicials. Segons l’escrit d’acusació, el 6 d’octubre, Bliss “va matar i assassinar en Gunner”.

La mare del nounat, Savannah Bliss, va parlar al canal local WRAL sobre la mort impactant del seu fill. “Vull justícia per al meu fill”, va declarar Savannah. “Vaig confiar en el meu marit per tenir cura de Gunner mentre jo cuidava la seva germana a l’UCI”.

“Era un nen dolcíssim amb uns preciosos ulls blaus …era el millor nadó que me l’hagin pres tan aviat està molt malament”, va reblar Savannah

Noah està detingut sense fiança i està previst que comparegui davant del jutge el mes de novembre.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Un home de 46 anys mata a ganivetades la seva mare de 83

Notícia següent

Vilafranca acollirà aquest dissabte la Nit de les Religions

Notícies relacionades