Dimecres, 26 de març de 2025
És notícia

Un incendi en un edifici en construcció provoca 6 morts i 25 ferits a Busan

Avatar photo
Les autoritats encara continuen examinant l’interior de l’edifici per cercar més víctimes
EFE

La ciutat Sud Coreana de Busan ha patit un greu incendi en un hotel que es trobava en construcció. Suposadament, el foc s’hauria originat per manipular un material aïllant al primer pis d’uns dels edificis de tot el complex, segons les declaracions dels bombers de Busan. 6 de les persones evacuades van acabar morint, aparentment per inhalació de fum, i un total de 25 han resultat ferides.

Els bombers van trigar 3 hores aproximadament a apagar les flames per complet, es creu que hi havia més de 100 operaris dins l’edificació i 20 d’ells van quedar atrapats. El foc es va estendre amb velocitat, per això el rescat va presentar complicacions. Amb l’ajuda d’helicòpters, van poder extreure les víctimes a través del terrat.

La ciutat es troba a la zona meridional de Corea del Sud a uns 350 kilòmetres del sud-oest de Seül, i l’hotel portava en construcció des de 2022 amb la previsió de poder inaugurar-lo aquest mateix any. L’edifici comptava amb dos pisos d’altura i tres soterranis i el president interí de Corea del Sud, Choi Sang Mok, ha exigit la mobilització de les autoritats pertinents per començar la cerca d’altres víctimes que podrien trobar-se dins l’edifici.

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

La defensa de l’acusat de vuit agressions sexuals a Sant Cugat diu que la descripció de les víctimes no correspon a l’home

Notícia següent
interruptor llum

La inflació a la demarcació de Lleida creix sis dècimes al gener i s’enfila fins al 3,2%

Notícies relacionades