La policia alemanya va explicar que ahir dijous que un estudiant de 15 anys havia estat assassinat a trets en una escola d’educació especial a la ciutat sud-oest d’Offenburg.
El presumpte agressor, un altre estudiant de 15 anys de l’escola, va ser detingut durant una operació policial a gran escala, com a sospitós d’homicidi involuntari, van dir la policia i la fiscalia.
L’atac va tenir lloc a la classe de 9è grau del sospitós. En el moment del tiroteig, 180 alumnes van ser evacuats del recinte i recollits pels seus pares.
MOTIU PERSONAL
Segons els investigadors, l’atacant va entrar en una aula a l’hora de dinar, es va acostar al company de classe assegut a dins i va obrir foc amb una pistola. La víctima va ser evacuada a l’hospital, però va morir poc després a causa de la ferida. Un adult va poder retenir l’atacant, per la qual cosa es va evitar una desgràcia molt major.
La policia i la fiscalia creuen que el sospitós va actuar sol i va dir que les primeres troballes van revelar una relació prèvia entre el presumpte autor i la víctima. De fet, sospiten que un “motiu personal” va ser el causant en la disputa entre els dos menors.
L’atac de dijous es va produir un dia després que dos nens amenacessin un professor amb una pistola en una escola de la ciutat portuària d’Hamburg, al nord. Ningú va resultar ferit en aquell incident.