Dimecres, 22 de gener de 2025
És notícia

”Soc al·lèrgica a la meva parella”: la història d’una jove que s’ha fet viral a les xarxes socials

Avatar photo

El que inicialment semblava una broma s'ha convertit en una realitat que afecta seriosament a aquests dos joves

La història de Virgínia, una jove de 22 anys de Boston, ha deixat bocabadats a milers d’usuaris en TikTok. La seva confessió sobre ser “al·lèrgica” a la seva pròpia parella s’ha fet viral en qüestió de minuts. El que inicialment semblava una broma s’ha convertit en una realitat que afecta seriosament a aquests dos joves.

Tot va començar el desembre de 2022, quan Virgínia i el seu nuvi van iniciar la seva relació amorosa. Aviat, ella va començar a notar una erupció en la seva pell després de passar llargues hores en companyia d’ell. “Va començar amb una gran picor en els ulls i llagrimeig. Ens vam adonar que, després de passar uns dies a casa seva, em sortia una erupció cutània i em trobava malament durant uns dies”, relata la jove.

Davant aquesta misteriosa reacció, la parella va tractar de trobar la causa del problema, sospitant que podria estar relacionat amb algun producte que la seva parella usés regularment. Així, van decidir canviar tots els sabons i productes de neteja en la seva llar, però lamentablement, aquesta mesura no va donar resultats positius.

Des de llavors, Virginia ha buscat ajuda mèdica consultant a diferents dermatòlegs, al·lergòlegs i oftalmòlegs, però encara no ha obtingut un diagnòstic clar i precís. Per a alleujar els símptomes, s’ha vist obligada a recórrer a antihistamínics, la qual cosa dificulta encara més la situació i afegeix una càrrega emocional a la relació.

El nuvi de Virgínia ha demostrat ser solidari i comprensiu amb la situació, però els comentaris maliciosos en les xarxes socials suggerint que l’erupció podria estar relacionada amb una infidelitat han augmentat la pressió sobre la parella. Tots dos estan desesperats per trobar una explicació a aquest estrany problema que amenaça la seva relació amorosa.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una nena de 9 anys és enviada a l’UCI després de ser atropellada per un camió

Notícia següent

Sanmartí/Sans i Guinart/Pujals guanyen el Súper Gran Slam de Pàdel del Golf Costa Daurada

Notícies relacionades