Els passatgers d’un vol de la companyia British Airways amb origen Londres i amb destí Niça van rebre una terrible notícia quan van aterrar a la ciutat francesa. Una dona de 73 anys havia mort en ple vol. La resta de passatgers creien que la dona havia estat dormint durant tot el trajecte.
Just en el moment que l’avió va aterrar i els passatgers van començar a aixecar-se dels seus seients van observar com la dona continuava adormida. Va ser en aquell moment quan van avisar a la tripulació, ja que la dona no feia cas a les indicacions de diversos passatgers i no es despertava.
Les hostesses de l’avió van decidir comunicar la situació als bombers i al servei mèdic que es trobava prop de la pista d’aterratge. En pocs minuts, els sanitaris van pujar fins a l’aeronau i van comprovar que la passatgera no estava dormint i, en realitat, havia mort en ple vol.
En aquests moments s’investiga que va poder passar a la dona. La principal hipòtesi és que la dona patís un infart durant el viatge.