El conegut cantant de reggaeton, José Manuel Carbajal Zaldívar, conegut artísticament com a El Taiger, ha mort aquest passat dijous a la tarda als 37 anys a l’hospital Jackson Memorial de Miami, després de no superar les greus ferides provocades per un tret al cap que va rebre fa una setmana.
Des del moment del seu ingrés a l’hospital, familiars, amics i seguidors s’han congregat als afores de l’hospital. Entre flors, espelmes i cants, els seus seguidors van entonar algunes de les cançons més emblemàtiques d’El Taiger, buscant donar-li ànims enmig de la tragèdia.
Malgrat els esforços de l’equip mèdic, El Taiger no ha pogut recuperar-se de la ferida, causant una profunda commoció entre la seva comunitat i els seguidors del gènere urbà. La notícia de la seva mort ha deixat molts en estat de xoc, i ja comencen a organitzar-se homenatges per recordar el seu llegat musical.
Les autoritats encara investiguen els detalls del tiroteig que va acabar amb la vida de l’artista, conegut pel seu estil distintiu dins del reggaeton i per la seva influència en la música cubana contemporània.