Un home adult, encara sense identificar, va morir aquest passat dimecres a la nit després de patir una topada frontal, després que el seu Tesla es desviés al carril contrari, per causes desconegudes, xoqués frontalment amb una furgoneta i s’incendiés a l’instant.
L’accident va succeir a la carretera 168, a l’est del comtat Fresno (Califònia). D’acord amb la Patrulla de Camins de Califòrnia, dos automòbils van xocar de cara passades les 10 de la nit quan el conductor d’un Tesla que viatjava cap a l’est a Shepperd Avenue, es va desviar del carril, va entrar a la via contrària i va xocar de front amb una camioneta Chevrolet Silverado.
El Tesla immediatament va entrar en flames, van dir oficials del CHP. A causa del xoc i l’incendi, el conductor va ser declarat mort allà mateix. I, a causa de les cremades sofertes, encara no ha pogut ser identificat, va explicar el portaveu de l’Oficina del Xèrif del comtat Fresno.
El xofer de 59 anys del Chevrolet va patir ferides que no posen en perill la seva vida i va ser traslladat a un hospital local per rebre tractament.
UN ALTRE TESLA INCENDIAT A FRESNO
Justament al mateix comtat de Fresno un altre vehicle de la marca Tesla va començar a cremar de forma sobtada en un aparcament.
El cap del batalló dels bombers, Brian Price, van dir que aquest incendi de Tesla va ser una crida d’atenció, ja que els incendis dels vehicles elèctrics no es poden tractar de la mateixa manera que en un cotxe normal.
Va ser aquest dilluns, i els bombers van haver de deixar que el vehicle acabés de cremar perquè era més segur que posar en perill els bombers. Quan la bateria d’un vehicle elèctric s’encén, no es pot apagar amb aigua.
Price va afirmar que les bateries de liti dels vehicles elèctrics també tenen carcinògens, que poden fer emmalaltir. També va explicar que si algú està sota el vent del fum, els carcinògens es podrien absorbir fàcilment a la pell.
“No posarem en risc els veïns, no ens posaríem en risc, i després tampoc contaminarem el subministrament d’aigua”, va dir Price.