Dilluns, 19 de maig de 2025
És notícia

Donen per mort a Carlos Candreva, el youtuber que va saltar al mar des d’un creuer

Avatar photo

Aquest passat dimarts les autoritats portuàries han donat per finalitzada la recerca del youtuber i dj. brasiler Carlos Alberto Mota Candreva. El youtuber, després d’una discussió amb la seva parella, Vitoria Bárbara Momenso, es va llançar del 15è pis del creuer on el futbolista Neymar estava celebrant una festa.

El creuer MSC Preziosa havia sortit del port de Santos, al Brasil, el dia 26 de desembre. A bord hi viatjaven diverses persones que anaven a gaudir de “Ney em Alto Mar“, la celebració de Nadal que havia preparat Neymar. L’embarcació es trobava prop de l’Illa de Alcatrazes, estat de São Paulo, però a 40 km de terra ferma, en el moment del succés.

Després de dues setmanes en què s’ha desenvolupat la recerca i sense pistes, les autoritats consideren que Canddeva no hauria pogut sobreviure, per la qual cosa han decidit aturar la recerca i declarar la seva mort.

 

Total
0
Shares
Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Notícia anterior

Una persecució acaba amb 2 detinguts per un robatori al Vallès Occidental

Notícia següent

L’Ajuntament de Vallirana adverteix d’aigua no apta per al consum

Notícies relacionades